Black Friday 2022: Ξεθύμανε η αγορά με πολυήμερες προσφορές – Παραγοντες της αγοράς μιλούν στην «Π»


Κορυφώνεται αύριο η πολυήμερη μάχη των προσφορών στην αγορά της Πάτρας, με αφορμή την Black Friday. Tο τοπικό λιανεμπόριο διατηρεί κάποια συγκρατημένη αισιοδοξία για την εξέλιξη της αυριανής ημέρας, καθώς αυτή η Black Friday γίνεται ύστερα από δύο χρόνια χωρίς περιορισμούς στα φυσικά καταστήματα.

Η αγορά ωστόσο πρακτικά κινείται τις δύο τελευταίες εβδομάδες σε ρυθμούς προσφορών, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά είδη, γι΄αυτό και πολλοί εκτιμούν ότι η επιθυμία και οι δυνατότητες των καταναλωτών έχουν «ξεθυμάνει» και δεν μοιάζουν πλέον με τις πρώτες χρονιές που εμφανίστηκε και στην Ελλάδα αυτό το εμπορικό γεγονός.

Ετσι, τα μηνύματα που εκπέμπει η αγορά της Πάτρας δεν είναι πολύ ενθαρρυντικά λόγω της ακρίβειας και του πληθωρισμού, ενώ οι παλινωδίες σε σχέση με το «έκτακτο» άνοιγμα των καταστημάτων αυτή την Κυριακή, δεν ενθουσίασαν την πλειοψηφία των καταστημάτων, που βλέπουν να υποβαθμίζεται με αυτές τις πρακτικές η αξία και της επικείμενης Χριστουγεννιάτικης αγοράς.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΟ πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Πελοποννήσου Γιώργος Βαγενάς, σημειώνει στην «Π», πως οι εμπορικές επιχειρήσεις έχουν ετοιμάσει τις προωθητικές τους ενέργειες για την αυριανή ημέρα, αλλά διαπιστώνεται ήδη μια κόπωση στο καταναλωτικό κοινό, που δεν αφήνει πολλά περιθώρια και ελπίδες στην αγορά για κάποια ουσιαστική ανάκαμψη.

Οι αποφάσεις των περισσότερων συλλόγων, πανελλαδικά, είναι να μείνουν κλειστά τα καταστήματα αυτή την Κυριακή. Αλλωστε, στις 11 και 18 Δεκεμβρίου, όλες οι εμπορικές αγορές της χώρας, θα τεθούν σε λειτουργία εορταστικού ωραρίου.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΟ πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Αχαΐας Δημήτρης Νικολακόπουλος, σημείωσε στην «Π» ότι ο ίδιος δεν βλέπει καμία ουσιαστική προσφορά της Black Friday στην τοπική αγορά. Κατά την άποψή του, η αγορά της Πάτρας παθαίνει μεγαλύτερη ζημιά, καθώς βλέπει διαφυγή εν δυνάμει κερδών προς τις μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες μάλιστα υπερτιμολογούν τα προϊόντα τους, για να παρουσιάσουν τις ημέρες αυτές πιο ελκυστικές τις προσφορές τους.

Στην αιχμή των προσφορών είναι και φέτος τα προϊόντα τεχνολογίας, με τις αλυσίδες του κλάδου να πρωτοστατούν όπως κάθε χρόνο στις διαφημιστικές εκστρατείες, με τις εκπτώσεις τιμών. Εντατικές διαφημιστικές εκστρατείες έχουν ξεκινήσει και οι αλυσίδες οικιακού εξοπλισμού, ενώ στον ρυθμό της Black Friday έχουν μπει ήδη και αλυσίδες σούπερ μάρκετ, κάτι πάντως που συνέβη και πέρυσι, όταν δεν υπήρχε και το περίφημο «καλάθι του νοικοκυριού». Αρκετές χιλιάδες μικρά καταστήματα που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις αναμένουν επίσης ενίσχυση των πωλήσεών τους στο πλαίσιο της Black Friday.

Μεγάλη επίσης είναι η συμμετοχή των αλυσίδων αθλητικής ένδυσης και των αλυσίδων καλλυντικών, οι οποίες επίσης έχουν ξεκινήσει προσφορές Black Friday για αγορές από τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >>

Πηγή:pelop.gr